CIRC EN FAMÍLIA 

Deja un comentario (0)

 width=

Circ en família

El proper 16 d’agost tenim preparat un taller molt divertit per les famílies de CEM Can Ricart i CEM Colom! 

La Cristina, l’acròbata i monitora que ha estat realitzant els tallers aeris amb nosaltres aquests mesos impartirà un taller de circ en família on es faran acrobàcies i malabars pels més petits. 

El taller es farà de 17:30 a 19:30h i tothom podrà venir amb les seves famílies. Un taller dedicat a gaudir tots junts! 

Reserveu la vostra plaça a la recepció del centre!

Us esperem!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

PROVA EL CENTRE

Si vols provar el centre i viure de primera mà l’experiència, escriu-nos al formulari i ens posarem en contacte amb tú. Només vàlid per a persones que no hagin fet ús previ del centre. El club es reserva el dret d’admissió.

ASSOCIACIÓ CLUB LLEURESPORT com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat
Condiciones(Obligatori)
Ens agradaria que ens prestessis el teu consentiment per a:
Comercial
Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.