CURSA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Deja un comentario (0)

 width=

Des del departament social de CEM Can Ricart i CEM Colom ens sumem a la lluita contra la violència de gènere. Com ja sabeu l’any passat vam realitzar una enquesta per saber si us sentíeu segures en els nostres centres i ens vau contestar de forma molt positiva.

Aquest any i cada dia seguim fomentant valors com la igualtat, la inclusió i el respecte. Per aquesta raó el pròxim 25 de novembre, Dia internacional de l’eliminació de la violència contra les dones realitzarem a CEM Can Ricart la Carrera de la Dona a les 11h.

Amb aquesta activitat volem donar visibilitat i unir-nos a les campanyes contra la violència de gènere. El masclisme i la desigualtat encara impregnen l’àmbit del esport que és la millor eina que tenim, ens ajuda a relacionar-nos, a moure’ns i a tenir un major benestar.

Posa’t una samarreta rosa o lila i gaudeix d’una carrera. Apropa’t a la recepció del centre per apuntar-te.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

PROVA EL CENTRE

Si vols provar el centre i viure de primera mà l’experiència, escriu-nos al formulari i ens posarem en contacte amb tú. Només vàlid per a persones que no hagin fet ús previ del centre. El club es reserva el dret d’admissió.

ASSOCIACIÓ CLUB LLEURESPORT com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat
Condiciones(Obligatori)
Ens agradaria que ens prestessis el teu consentiment per a:
Comercial
Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.