FEEL THE BURN: L’EXPERIÈNCIA LES MILLS

Deja un comentario (0)

Feel the burn: l’experiència Les Mills

El pròxim 25 de març, al CEM Can Ricart tindrem un esdeveniment esportiu únic. Una jornada plena d’energia, moviment i diversió que us permetrà gaudir de les millors classes Les Mills amb instructors especialitzats.

Horaris de les sessions:

  • 9.05 h – Bodypump
  • 9.05 h – Aquadynamic
  • 10.05 h – Bodycombat
  • 11.05 h – Aquadynamic
  • 14.05 h – Bodypump
  • 18.05 h – Bodypump
  • 19.05 h – Bodycombat
  • 19.05 h – Aquadynamic
  • 20.05 h – Bodypump

Reserveu la vostra plaça a l’app Lleuresportfitness i consulteu el lloc de les classes.

Promoció especial: Convideu a qui vulgueu el dia de l’esdeveniment! Si aquesta persona s’inscriu, tindreu un 30% de descompte a la següent quota i la nova persona tindrà matrícula gratuïta si es matricula al març.

No us perdeu aquesta gran oportunitat de viure Les Mills amb màxima intensitat!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

PROVA EL CENTRE

Si vols provar el centre i viure de primera mà l’experiència, escriu-nos al formulari i ens posarem en contacte amb tú. Només vàlid per a persones que no hagin fet ús previ del centre. El club es reserva el dret d’admissió.

ASSOCIACIÓ CLUB LLEURESPORT com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat
Condiciones(Obligatori)
Ens agradaria que ens prestessis el teu consentiment per a:
Comercial
Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.